Félresikerült pedikűr

 2017.01.15. 20:57

Ezt a bejegyzést nem ilyenre terveztem.

A malacok patái és agyarai rendszeres ápolást igényelnek. A körmüket koptatja valamennyire a kemény burkolat, de azért időnként le szoktam csiszolni, ill. picit visszavágni. Az agyarukat is rendszeresen visszacsiszolom, mert folyamatosan nő és elég éles, ami főleg egy kisgyerek mellett veszélyes lehet. Teljesen megszokták ezeket a dolgokat, amik hasvakargatással egybekötve a masszázs mellett a kényelmi szolgáltatásokhoz tartoznak.

Legutóbb Marci feljajdult, mikor a körmét vágtam, úgyhogy félbe is hagytam a műveletet, de nem gondoltam semmi rosszra, csak hogy épp nincs kedve hozzá, pihenni szeretne. Néhány perc múlva viszont, ahogy felállt a fekhelyéről, megláttam a vértócsát alatta, és azt is, hogy még mindig erősen vérzik a lába. Nagyon megijedtem, de szerencsére kb. fél óra alatt elállt a vérzés, és talán nem is fájt neki annyira, mert simán rá tudott állni a lábára. Azért most egy kis időnek el kell telnie, mire ismét nekiállok egy malac pedikűrnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalac.blog.hu/api/trackback/id/tr4512127631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása