Kóbor malac

 2018.04.04. 23:04

A malacoknak nagyon jó a hallásuk. Aki hangosan kiabálva szólítja magához a röfijét, igazából teljesen feleslegesen strapálja magát, hiszen a legapróbb neszeket is nagy távolságról meghallják. Etetéskor, ahogy kiveszem a fémtáljaikat a tartóból, bárhol is vannak, mindig meghallják, odasietnek, és türelmetlenül topogva várják, hogy eléjük tegyem az ételüket. Ma a délutáni etetésnél, mikor kivettem a malacok tálját a tartóból, és nem láttam előbukkanni Marci fejét a kinti ól ajtaján, tudtam, hogy valami nem stimmel. Hátraszaladtam, és nyitva találtam a kertkaput, nyomban elszállt az afeletti bosszúságom, hogy nem sokkal ezelőtt arra értem haza, hogy  zabtejben úszik az alsó szint, mert Döme megtalálta a zabtej készletünket, és jól megdézsmálta. Rohanás vissza a házba, gyermeket felöltöztet, nyálát csorgató, visítozó Dömét - aki jogosan várná a vacsoráját - figyelmen kívül hagyva futás ki az utcára. Szerencsére nem kellett sokáig keresgélnünk, mert az első szembejövő szomszéd ahogy meglátott bennünket, már mutatta is, hogy merre indult neki a világnak Marci, úgyhogy gyorsan hazavezettük, és szerencsére most mind a két malac itt szuszog mellettem. (Jövő héten lecseréljük a kaput.)


20180404_170855_1.jpg

Megvagy, te csavargó!

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalac.blog.hu/api/trackback/id/tr3813810786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása