A jégmezők lovagja

 2017.01.08. 22:36

Tegnap délután Döme nagyon gyanúsan viselkedett, kora este kiderült, hogy sunyi módon bepisilt a nappali sarkába. Amint észrevettük, kizavartam a házból, és hátra akartam küldeni a komfortos malac wc-hez, de ellenállt. Nagyon meglepődtem, mert az ajánlások szerint rendszeresen alkalmazom velük a MTP-t, amire ő mindig is jól reagált, jobban, mint a Marci. Most viszont az ellenkező irányba mozgott, mint amit én szerettem volna.  Az előtérből nem volt hajlandó kimenni, ezért megtettünk pár kört a teraszon, mert én meg nem engedtem vissza a házba. Kicsit később megpróbáltuk hátracsalogatni egy kis kukoricával, de akkor sem volt hajlandó elindulni, így derült ki, hogy szerencsétlen azért nem megy hátra, mert fél rálépni a lefagyott síkos járdára. Amint jégtelenítettük az utat, már szaladt is elvégezni a dolgát. Az incidens annyira megviselte, hogy még lefekvés után is rázkódott az őt ért stressztől, és síri csendben lapult a takarója alatt (de legalább Marcit békén hagyta ).

20170107_204653_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalac.blog.hu/api/trackback/id/tr8112108217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása