Bibis lett a Döme lába

 2018.07.25. 23:19

Épp elutazni készültem másnap, mikor észrevettem, hogy Döme lábával valami nagyon nem stimmel. Két nappal korábban megsérült, az nem derült ki, hogyan, de sebes lett és váladékozott a patája mögötti puha rész. Akkor még nem tűnt vészesnek a sérülés, de egy nappal később estére már így nézett ki. 

20180702_220046.jpg20180702_230202.jpg

Akkor még nem fájt neki, de este még írtam az állatorvosnak, hogy szükségünk van rá. Másnapra a seb még csúnyább lett. Megmértem a lázát is, de szerencsére normális volt a testhője.

20180702_232008.jpg

fecskendővel kitakarítottam a sebet, betadinnal le is fertőtlenítettem.

20180703_125548.jpg

Az orvos csak estére tudott kiérni, Döme a nap folyamán egyre rosszabbul érezte magát, fájni kezdett a lába is. A tűző napon hevert, hátat fordítva az egész világnak, és enni sem volt már kedve.

20180703_120424_1.jpg

A gyógykezelést Cs asszisztálta végig. Az orvos megállapította, hogy nem új keletű sérülésről van szó, hanem egy korábbi sebe meggyűlt, elfertőződött, és most kifakadt. Antibiotikumra volt szüksége, hogy legyőzze a fertőzést. Már az első injekciótól jobban lett másnapra, két nap múlva kapott egy ismétlést, harmadszorra már csak azért jött az állatorvos, hogy megnézze, minden rendben van e vele. 1, 5 hét alatt ilyen meggyógyult a lába:

20180719_214633.jpg

Most már újra a régi, és mindenkinek az agyára megy.

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalac.blog.hu/api/trackback/id/tr4514142149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása