Hám nélkül, szabadon

 2016.02.07. 21:36

Nagyon büszke vagyok Dömére! Még mindig nagy rá a hám (az eggyel kisebb pedig már kicsi), így simán ki tud csusszanni belőle. Egy rám kötözött babyvel és a két sétáló malaccal nem mindig egyszerű ilyenkor visszavarázsolni rá az utcán a hámot és a pórázt. Tegnap már csak azt vettem észre, hogy a póráz az üres hámmal a kezemben maradt, de meg sem próbáltam visszaadni a malacra, mert a gyermek elaludt séta közben, és nem akartam felébreszteni. Közben nagyon aggódtam, hogy az öntörvényű malacunk hogy kerül haza, úgyhogy a mazsolakészletet a markomban tartva folytattuk az utat. Szerencsére már hazafelé tartottunk, és Döme sem okozott semmi galibát. Nem is került sok mazsolába, és gyönyörűen jött utánunk póráz nélkül is.

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalac.blog.hu/api/trackback/id/tr98366384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása