Növögetek

 2015.04.18. 21:33

Dömét néhány napig nem tudtuk elvinni sétálni, mert sehogy sem akarta felvenni a hámot. Ha sikerült ráadnom, akkor is csak nagy harcok árán, és nem akartam, hogy rossz élményt kössön hozzá, így inkább nem erőltettem. Próbáltam újra megszerettetni vele, így kezdtük elölről, ahogy a szoktatás elején: körbeszórtam almákkal a hámot stb, de ugyanúgy tiltakozott...aztán rájöttem, hogy kinőtte. Szegénykémet ki tudja már mióta szorította, mi meg nem vettük észre. Úgyhogy elővettük az eggyel nagyobbat, simán ráadtuk, és újra sétálunk:D  Meg is mértük, már 12 kg, Marci ennyi idősen 16, 5 kg volt. Máshogy fejlődnek, és a testalkatuk is különböző, Marci robosztusabb, Döme kicsit nyúlékony, hosszúkás, és nagy a hasa. Egyik aranyosabb, mint a másik!

img_1633.jpg

Döme és az új hám

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minimalac.blog.hu/api/trackback/id/tr827374624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása